Saturday, July 18, 2009

MEMORY LANE

Memory Lane ku datang lagi ...barang-barang yang ku kutip dengan wang minggu lepas.. Teko berbentuk meja..rm 13 je dari UK kata sipeniaga cina tu jenuh nak minta kurang..dia letak rm 15 minta rm10 tak nak dia bagi..sebab hati dah berkenan tu beli juga..Koleksi teko bertambah lagi bukan nak buat air dalam tu tapi buat tengok je..he..he..
Telefon antik ni boleh pakai lagi tu yang best tu..tawar menawar dapat la rm22 best betul motif bunga roses terus jadi english deko..himpunan peribadiku bertambah lagi..




Minggu lepas ke Memory lane..lama dah tak pergi sibuk le tu..cuaca lepas hujan tak panas ..masa sampai peniaga kat situ baru nak kemas barang untuk jualan...pagi kat Ipoh masa tu hujan so bila dah mentari keluar barulah depapun keluar dari kaki kedai untuk nak meniaga dekat lane yang sebenarnya..Gambar tu peniaga yang berniaga di Memory Lane..unik..barang yang di jual kebanyakan dari luar negara..so mahal siket la..Masa snap foto kita minta izin dgn tuan punya badan..tengok diapun sporting..Kadang-kadang dia pakai topi dok tulis Henessy tu..macam promosi lak benda yang tak halal tu..apa-apapun itu hak dia..Tapi gambar ni bukan yang minggu lepas punya ada le sebelum tu..

No comments:

Post a Comment